Serra malato
一, Descrizzione di pruduzzione:
A calzola hè una strumenta di mano tradiziunale di l'agricultura, chì hè custituita da una pala di malati è un manicu di malattia. A lusa di malattie hè curvata, punta è hà un genu più servatu, mentre chì u ghjocale di malati hè fattu di legnu, ergonomicamente pensatu è faciule per mantene.
二, usu:
A malato hè usata principarmenti in a produzione agricula, in particulare in cugliera. Pò facilmente tagliala i fili cum'è u scogliu cum'è u raru è u so tondu serraghju è hà ancu tagliatu a rami più gattivi, facendu adattata per l'furestazione di l'arustu è l'altru travagliu.
三, cumpetente è vantaghji:
(1) Efficienza alta tagliata: u disignu bordo serratu face u prucessu di taglio più liscia è riduce u cunsumu di manfantine.
(2) Durabilità forte: A pala di malatie hè fatta di l'azzaru d'alta qualità è hà undergone trattamentu di calore speciale, chì hà da avè una risistenza alta è di uscita.
(3) Operazione flexible: U manicu di malattia hè còmode per mantene è faciule per operare à diversi anguli è posti.
四, caratteristiche di u prucessu
(1) Blade miperta: U prucessu di scurdà tradiziunale hè adupratu per ottene u megliu equilibriu trà a durezza è a durezza di a blade di malati.
(2) Grinding Fine: U bordu di a lama hè finamente pulita per assicurà a notti.
(3) Produzione malata manicu: U manicu di malati hè fattu di legnu di alta qualità è è currettamente currettamente per assicurallu.
A malata sdrucata hè diventata assistente putente in u travagliu di pruduzzione agricula cù u so eccellente per u performimentu è a taria exquisita.
